1. 2 months ago

De Broncos hebben ook strakke wedstrijden om terug te rennen en wijd ontvanger en kunnen zo veel als vier nieuwe starters op de offensielijn hebben.

De Broncos eindigde 27e in totaal laster seizoen 22e in scorings en 27e in rushing. Hun offseason beweegt - waaronder de ondertekening van de wachter Ron Adidas NMD Womens Leary, pak Menelik Watson, Jamaal Charles terug en de wachthandel Allen Barbre voor woensdag - werd gemaakt met het idee Adidas ZX Flux Femme dat de man die de quarterback-baan wint, meer hulp nodig heeft rond hem.

"Het is een enorme beslissing, voor die twee jongens ... Het is niet zin om te schieten voor alle betrokkenen," zei Joseph.

'Nike Air Max 2017 Donne Ik denk dat we beter offensief gaan,' zei Elway. "Als je kijkt waar we vorig jaar waren, denk ik dat er maar één manier is om te gaan, Nike Roshe Run Mujer en dat blijft beter worden. ... Ik ben optimistisch over wat we offensief kunnen doen. 'Ongeveer zes jaar geleden was Trai Turner' een bubble guy ', een speler die bij LSU coaches was niet Adidas Superstar Donne Bianche eens zeker dat ze zouden moeten werpen om te spelen voor de Tijgers.

Nu is de 6-foot-3, 315-pound guard $ 45 miljoen rijker.

Turner, een tweedaagse All-Pro-rechtswacht, heeft vorige week een uitbreiding van vier jaar met de Carolina Panthers ondertekend ter waarde van 45 miljoen dollar om een ??anker te worden voor de Adidas Superstar Femme offensieve lijn van het team.

"Trai was geen man die we wisten te gaan binnenkomen en bijdragen," zei Turner's voormalige LSU-teamgenoot Russell Shepard, woensdag. 'Hij was geen man waar ze veel hoop op hadden. Nike Air Vapormax Damen Ze wisten dat hij talent had, maar ... "

Turner lijkt de verwachtingen te hebben overschreden.

'Hoe gaan de tafels om, Adidas Superstar Donne Blu he?' Zei Turner. 'Het is gewoon veel gebeden, gebeden beantwoord en hard werken, als ik er eerlijk over ben. Dat is alles. Er is geen geheime formule. '

In zijn eerste publieke opmerkingen sinds Nike Air Max 90 Hyperfuse Dames het ondertekening van het contract, vertelde Turner zijn eerste grote aankoop na zijn akkoord te hebben afgesproken: een laatste vlucht voor Nike Air Max 1 Damen zijn vader om van New Orleans naar Charlotte te komen voor zijn offici?le ondertekening.

or Sign Up to reply!